Gry Pc Piła i Theatre of War pola zagłady najtaniej
Witam sprzedam 2 gry Pc Piła i Theatre of War ,płyty nie posiadają poważnych zarysowań ,może bardzo drobne zarysowania są ,ale w niczym nie przeszkadzają w użytkowaniu
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDdJdG1.html
Empire: Total War jest piątą już częścią tytułowego cyklu, zapoczątkowanego w 2000 roku i reprezentowanego przez takie gry jak Shogun: Total War, Medieval: Total War oraz Rome: Total War. Najnowsza odsłona serii wprowadza do rozgrywki pewne rewolucyjne zmiany, oferując kilka zupełnie nowych opcji. Podstawowe założenia rozgrywki pozostały jednak bardzo zbliżone. W dalszym ciągu operujemy więc na dwóch ekranach. Warstwa taktyczna służy do zarządzania dowodzonym przez siebie imperium. Ruchy wykonuje się tu w systemie turowym. Walki są już natomiast rozgrywane na warstwie bitewnej. W tym przypadku zastosowano naturalnie czas rzeczywisty, upodabniając grę do innych RTS-ów. Za przygotowanie Empire: Total War odpowiedzialne jest oczywiście studio developerskie Creative Assembly. Sama gra powstała natomiast wyłącznie z myślą o posiadaczach komputerów osobistych.
Omawiana strategia nawiązuje do najważniejszych wydarzeń, które miały miejsce w XVIII wieku. Mowa tu między innymi o rewolucji przemysłowej, amerykańskiej wojnie o niepodległość, czy walkach o przejęcie kontroli nad wschodnimi szlakami handlowymi. Wybrane wydarzenia z tego okresu pojawiają się w przygotowanych przez producenta kampaniach do gry. Największą nowością oferowaną przez Empire: Total War jest możliwość uczestniczenia w bitwach rozgrywanych na morzu. W poprzednich grach z serii Total War wszystkie starcia odbywały się bowiem na suchym lądzie. W grze możemy dowodzić zarówno całymi flotyllami, jak i pojedynczymi okrętami. Wrogie statki można próbować zatapiać, bądź też przejmować nad nimi kontrolę, przystępując do abordażu. W bardziej klasycznych bitwach należy się z kolei liczyć z pojawieniem nowych atrakcji, w postaci armat czy muszkietów. Dowodzone oddziały mogą także przyjmować nowe typy formacji.
Główny ekran kampanii poszerzony został o nowe czynności, dotyczące handlu, dyplomacji oraz szpiegostwa. Producent poprawił także zachowania doradców - ich podpowiedzi są teraz bardziej trafne. Oprawa wizualna Empire: Total War prezentuje jeszcze wyższy poziom wykonania od swoich poprzedników. Usprawnienia objęły między innymi wygląd wody. Co ciekawe, warunki pogodowe panujące na morzu w istotny wpływają na przebieg toczonych starć. Przykładowo, potężny sztorm może uniemożliwić wykonanie niektórych zagrań taktycznych.
Napoleon: Total War to szósta z kolei pozycja, należąca do jednej z najbardziej uznanych na świecie serii strategii turowych/RTS, jaką jest Total War. Producentem gry, podobnie jak wszystkich poprzednich części, jestCreative Assembly. Studio poza cyklem strategii stworzyło także gry Stormrise oraz Viking: Battle for Assgard.
Tym razem akcja gry przenosi nas w czasy epoki napoleońskiej, w sam środek burzy, która przetacza się przez dziewiętnastowieczną Europę. Napoleon: Total War podzielony jest na trzy kampanie: włoską (lata 1796 – 1797), egipską (1798 – 1800) oraz europejską (1805 – 1812). Rozgrywka rozpoczyna się od kampanii w północnych Włoszech i od tego momentu przechodzimy przez kolejne fazy - najpierw wzrostu znaczenia republiki francuskiej, aż do schyłku cesarstwa. Mamy szansę wcielić się w samego Napoleona Bonaparte lub w jednego z przywódców koalicji antynapoleońskiej, do której należały Rosja, Austria, Prusy i Anglia. Zaczynając grę generałem Napoleonem Bonapartem wędrujemy przez Włochy i Egipt, kierując losami nieustraszonego wodza, by dotrzeć do inwazji poprowadzonej przez Cesarza Francuzów na Moskwę. Otrzymujemy szansę stawienia czoła problemom, jakie napotykał i zrozumienia decyzji, które musiał podjąć, by zwyciężyć. Gra pozwala także na udział w kilku historycznych bitwach, wśród których znalazły się starcia pod Austerlitz, Ligny, Borodino, Waterloo, Lodi, Arcole, Bitwa pod Piramidami czy pod Trafalgarem.
Napoleon: Total War nie jest już tak bardzo rewolucyjną strategią jak Empire, posiada natomiast wszystkie sprawdzone rozwiązania w niej zawarte. Mowa tu głównie o możliwości toczenia potyczek zarówno na lądzie, jak i na morzu w pełnym widoku 3D, szczegółowych mapach każdej z kampanii i rozszerzonych mechanizmach dyplomatycznych. Gra oferuje również szereg nowych rozwiązań wydatnie uatrakcyjniających zabawę. Znacznemu rozbudowaniu uległy opcje dyplomatyczne. Możemy teraz stawiać innym nacjom żądania i domagać się by zerwały dany sojusz, wypowiedziały komuś wojnę, lub wprowadziły embargo. Dodano również system wyżywienia wojsk. Gdy zmuszamy naszych wojaków do przedzierania się przez ciężkie tereny, żołnierze zaczynają umierać z głodu. W ekstremalnych przypadkach możemy w ten sposób stracić całą armię. Kluczową rolę odgrywają teraz szpiedzy, którzy nie tylko zbierają informacje o wrogich armiach, ale mogą też sabotować i opóźniać ich przemarsz. W trakcie bitew nowego znaczenia nabrali także generałowie, którzy dodatkowo mogą zagrzewać do boju żołnierzy lub zbierać ich w karne oddziały, kiedy próbują uciekać z pola walki.
Wyraźnie poprawiono również sztuczną inteligencję w każdym aspekcie gry. W trakcie kampanii kontrolowane przez komputer nacje zachowują się znacznie bardziej logicznie. Natomiast podczas bitew pokonanie wrogów sprawia więcej problemów niż w Empire, a nasze jednostki reagują na rozkazy znacznie szybciej i sprawniej. Potyczki morskie wzbogacono o naprawy statków w trakcie samej bitwy. W sumie do dyspozycji grających oddano 322 unikatowe jednostki oraz bardziej zaawansowane technicznie uzbrojenie.
Postać głównego bohatera została rzucona w wir walki - jako że Napoleon zawsze brał czynny udział w bitwie, również w grze dowodząc pośród szeregów swoich żołnierzy podnosi ich morale. Szczególnie interesującą i cenną jest nagroda otrzymywana za dokonanie ważnych rzeczy szybciej niż dokonał tego faktycznie Napoleon.
Pod względem graficznym widać postęp od czasu Empire: Total War. Ulepszone zostały budowle na polu bitwy, bardzo dokładnie odwzorowano otoczenie oraz takie detale, jak przeróżne dymki i chmury. Producent postarał się także o znacznie więcej różnych twarzy żołnierzy, niż to miało miejsce w poprzednich częściach. Zmianie ulegają pory roku i pogoda, która ma swój wpływ na przebieg walk np. deszcz niekorzystnie wpływa na proch strzelniczy. Całość jest oddana bardzo realistycznie.
Tryb multiplayer w Napoleon: Total War gwarantuje pełną funkcjonalność - również tutaj dostępne są osiągnięcia na Steamie, gameplay’owe bonusy, czy edytor umundurowania. W czasie rywalizacji możliwa jest komunikacja głosowa, oraz możliwość rozegrania dowolnego starcia w trybie kampanii z żywym graczem, który poprowadzi do walki jednostki przeciwnika.
Zestaw zawiera gry Napoleon: Total War oraz Empire: Total War wraz z dodatkami DLC:
- do Empire: Total War - The Warpath Campaign, Elite Units of the West, Elite Units of the East, Elite Units of America
- do Napoleon: Total War - The Peninsular Campaign, Coalition Battle Pack
Kupujesz w firmie, gwarancja legalności klucza!
Kody wysyłane są na maile podane w ustawieniach konta allegro.
Gra w postaci klucza STEAM.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
Telefon:
+48 732 246 044
+48 22 427 3281
E-mail:
allegro@exerion.pl
Pracujemy:
pn. - pt.: 9.00 - 17.00
IQ Publishing sp. j.
Trakt Lubelski 163 lok 34
04-766 Warszawa
Poczta Polska (priorytet)
wysyłka w codziennie
przedpłata: 10,00 PLN,
Kurier - Fedex
wysyłka codziennie od pon. do pt.
przedpłata: 16,00 PLN
pobranie: 20,00 PLN
Odbiór osobisty
możliwy od poniedziałku do piątku
w godzinach 9.00 - 17.00
TYLKO po uprzednim umówieniu się.
Bez dodatkowych opłat.
Kupując kilka przedmiotów i wybierając przesyłkę kurierem zapłacisz TYLKO za jedną paczkę.
Przy wysyłkach zagranicznych koszty ustalane są indywidualnie.
Złota era RTS-ów powraca!
Grey Goo zdobyło nagrodę dla najlepszej gry RTS targów Gamescom.
Dodatkowo podczas E3 w Los Angeles, Grey Goo wybrano najlepszą grą PC.
GreyGoo to utrzymana w klimacie science-fiction strategia czasu rzeczywistego. Gra nawiązuje do złotej ery RTS-ów, za powstanie gry odpowiada bowiem studio Petroglyph Games. Założyciele tego studia to twórcy kultowego Command & Conquer! Akcja gry toczy się w odległym zakątku galaktyki, na jednej z ziemskich kolonii o nazwie Ekosystem 9. Gracz stara się przetrwać oraz przejąć kontrolę nad planetą, dowodząc jedną z trzech wrogich frakcji. Rozgrywka łączy w sobie klasyczne mechanizmy strategii RTS z nowoczesną oprawą, niespotkanym rozmachem i nowoczesnym interfejsem.
Najważniejsze cechy gry:
Wymagania sprzętowe:
Windows 7/8 lub nowszy, Procesor 3.5 GHz Intel Core i3 Duel Core, RAM: 4GB, Karta graficzna zgodna z DX11, GeForce GTX 460 lub AMD Radeon HD 5870, Dysk twardy: 30 GB wolnej przestrzeni, Gra wymaga połączenia z Internetem.
Oferowane gry są zawsze oryginalne, pochodzą od oficjalnych dystrybutorów.
Dystrybucja elektroniczna: 0zł
Aukcje obsługuje automat, wysyłając przedmioty natychmiast po zaksięgowaniu przez PayU wpłaty.
Regulamin aukcji dostępny jest na podstronie: O mnie
Uwaga!! Wymaga podstawowej gry Total War™: ATTILA w wersji Steam do działania!
Opis dodatku:
Total War™: ATTILA – Pakiet kultur celtyckich
Pakiet kultur celtyckich zawiera trzy nowe grywalne frakcje dla Total War™: ATTILA. Piktowie, Kaledończycy i Ebdanianie są dostępni w trybach kampanii pojedynczej i dla wielu graczy, a także w bitwach własnych i dla wielu graczy.
Cesarstwo zachodniorzymskie coraz słabiej zaciska swój chwyt na wyspach brytyjskich, a więc dzikie plemiona przygotowują się do ogłoszenia niepodległości i odzyskania ziem swoich przodków. Choć samo cesarstwo się cofa, inni również chciwie spoglądają na wyspy. Władcy Germanii i regionów nordyckich kierują swój wzrok na północny zachód, dostrzegając tam zdobycze, o które warto zawalczyć...
• Wojska celtyckie specjalizują się w zastawianiu zasadzek i partyzanckim rozmieszczaniu jednostek.
• Nowy celtycki zestaw jednostek z jednostkami nietypowymi dla każdej frakcji.
• Nowe budynki prestiżowe, odblokowywane po dokonaniu wielkich czynów.
• Nowa, niepowtarzalna ścieżka rozwoju budynków grabieżców oraz technologii celtyckich.
• Ścieżki umiejętności celtyckich wodzów.
• Niepowtarzalna fabularna ścieżka wydarzeń: Krąg Ollam Ri oraz nowe misje celtyckie dla każdej frakcji.
Premie kulturowe (Celtowie)
Wszystkie jednostki w zestawie celtyckim specjalizują się w zastawianiu zasadzek i posiadają premię partyzanckiego rozmieszczenia. Pozwala im to rozstawiać jednostki praktycznie w każdym miejscu pola bitwy, nawet za liniami wroga. Jednostki celtyckie są wyspecjalizowane i choć wpływa to negatywnie na ich uniwersalność, doświadczony dowódca wykorzysta ich zdolności z zabójczą skutecznością.
Prócz umiejętnego wykorzystania powyższych premii, plądrowanie, grabienie i najazdy są głównymi źródłami przychodów dla Celtów. Objawia się to w wielu aspektach ich stylu rozgrywki i dodatkowych premiach, które otrzymują.
Ebdanianie
Prócz standardowych premii celtyckich, związanych z najazdami, Ebdanianie mają też dodatkowy talent do plądrowania i grabienia, co nadaje im niepowtarzalny styl gry i niezrównany potencjał do wykorzystywania niedoli wrogów.
Piktowie
Jako "dzieci nocy", Piktowie słusznie uważani są za zręcznych wojowników nocnych, zarówno na lądzie, jak i na morzu. Zawsze mogą wybrać porę ataku po zmroku. Otrzymują premie do morale w ciemnościach i polegają na ciężkich jednostkach szturmowych i berserkerach. Próba zastawienia zasadzki na armię Piktów może dosłownie skończyć się koszmarem.
Kaledończycy
Przekonujący, sprytni i zabójczy, specjalizujący się w sztuce sabotażu i morderstwach po cichu, Kaledończycy są niezwykle czarujący, złowrodzy i morderczy. Wszyscy Agenci tej frakcji chętnie biorą udział w misjach, są bardziej wydajni, a szansa na powodzenie ich akcji jest znacznie wyższa.
Unikatowy fabularny łańcuch wydarzeń:
Krąg Ollam Ri Gra niniejszymi frakcjami pozwoli ci rozegrać nową serię połączonych ze sobą wydarzeń fabularnych. Krąg Ollam Ri czerpie inspirację z celtyckiej mitologii i przedstawia losy dzielnego bohatera w serii rozgałęzionych ścieżek fabularnych. W momencie zakończenia tej historii, sam Ollam Ri staje się dostępny jako generał dla twoich armii. Posiada on cechy, które odzwierciedlają dokonane przez ciebie wybory.
Jednostki celtyckie
Wszystkie trzy frakcje posiadają wspólny zestaw jednostek celtyckich, składający się z różnych rodzajów wojsk na trzech poziomach. Przykładami takich jednostek są ciężkie ogary "Włócznicy z psami", ciężka "Mormaerska jazda" czy elitarna lekka piechota, "Nauczyciele Scathy".
Prócz wspomnianego, standardowego zestawu, każda frakcja posiada własne, nietypowe jednostki:
Ebdanianie • Gallowglass: Ciężka piechota z mieczami poziomu 2 • Brygada królewska: Bardzo ciężka piechota z mieczami poziomu 3 • Ebdańscy grabieżcy: Harcownicy z lekkimi oszczepami poziomu 2 • Kerns: Harcownicy z lekkimi oszczepami poziomu 2 • Righdamhna: Harcownicy z lekkimi oszczepami poziomu 3 • Ebdańscy grabieżcy konni: Lekka jazda harcowników poziomu 2 • Wybrani grabieżcy: Lekka jazda harcowników poziomu 3 • Fianna królewska (wódz): Bardzo ciężka kawaleria poziomu 3
Kaledończycy • Brygada Cateran: Bardzo ciężka piechota z włóczniami poziomu 2 • Zaklinacz koni: Bardzo ciężka piechota z włóczniami poziomu 3 • Kaledońscy topornicy: Bardzo ciężka piechota z toporami poziomu 2 • Górscy łucznicy: Lekka piechota z łukami poziomu 2 • Elitarni górscy łucznicy: Lekka piechota z łukami poziomu 3 • Szlacheccy łucznicy (wódz): Średnia piechota z łukami poziomu 2 • Królewscy łucznicy (wódz): Średnia piechota z łukami poziomu 3
Piktowie • Piktowie z toporami: Lekka piechota z toporami poziomu 2 • Piktowie z mieczami: Średnia piechota z mieczami poziomu 2 • Czarne ostrza: Lekka piechota z mieczami poziomu 3 • Piktowie berserkerzy: Lekka piechota berserkerów z toporami poziomu 2 • Wyznawcy Morrigan (wódz): Bardzo ciężka piechota z toporami poziomu 3
Nietypowe budynki Zaradni Celtowie korzystają z niepowtarzalnej ścieżki hodowli, która nie jest zależna od urodzaju. "Ogrodzenie" można ulepszyć do "Zagrody dla bydła", a następnie do "Booleya", dzięki czemu uzyskuje się samowystarczalne stada trzody.
Frakcje celtyckie posiadają też nową ścieżkę najazdów, charakterystyczną dla ich stylu gry. "Punkt zbiórki grabieżców" można rozbudować do "Miejsca spotkań grabieżców", następnie do "Bazy grabieżców", a w końcu do "Hali grabieżców". To szybka ścieżka rozbudowy budynków, a każdy etap trwa tylko przez jedną kolejkę. Powyższe budynki dają znaczące premie do najazdów na sąsiednie regiony oraz premie porządku publicznego i garnizonu. Doskonale sprawdzają się w przypadku nowo podbitych regionów.
Nowa mechanika: budynki prestiżowe
Pakiet kultur celtyckich wprowadza trzy nowe budynki poziomu 5, odblokowywane poprzez nową opcję w grze. "Hala bardów", "Świątynia Belenusa" i "Główny rynek" przydzielają znaczące premie, ale prócz wymogów technologicznych, budynki te wymagają od gracza spełnienia pewnych warunków, dotyczących rozgrywki – dokonania wielkich dzieł na polu religijnym, handlowym i wojskowym.
Historia frakcji
Ebdanianie
W tych trudnych, ale pełnych okazji czasach, Ebdanianie zyskują na sile. Zamieszkują wyspę zwaną przez Greków i Rzymian "Hibernia", a po raz pierwszy zostali opisani przez grecko-egipskiego kronikarza Ptolemeusza w 2 wieku n.e. w traktacie "Geografia". Budują swe domy na wschodnich brzegach i mieszkają pomiędzy dwoma rzekami – Buvindą i Obocą, mniej więcej tam, gdzie leży współczesny Dublin.
Rozwój barbarzyńskiej kultury i społeczeństwa napędzany był przez relacje pomiędzy klanami – dochodziło do licznych małżeństw, umów handlowych i oczywiście wojen. Życie plemienne w gaelickiej Irlandii toczyło się w klanach, wielkich rodzinach, opartych o więzy krwi, lojalność i wspólnych przodków. Klany hiberniańskie pochodziły ponoć od jednego człowieka, a władza była w nich przekazywana z ojca na syna. Oznacza to, że większość członków klanu była spokrewniona, choć często dochodziło do adopcji, tak jak w innych częściach świata. Na czele klanu stał wódz, który znajdował się na szczycie niezwykle ścisłej hierarchii społecznej.
Podobnie jak Piktowie z Kaledonii, również plemiona Hibernii nigdy nie zostały podbite przez Cesarstwo Rzymskie. Dochodziło nawet do handlu z Rzymem, o czym świadczy odkrycie rzymskich monet na całej wyspie. Dzięki dobremu położeniu defensywnemu swojej stolicy, Ebdanianie mogą decydować o swoim przeznaczeniu – czy zdołają zyskać przewagę wśród Celtów? Możliwe, że nikt na tych pięknych wyspach, ani poza nimi, nie będzie mógł im się przeciwstawić!
Kaledończycy
Kaledończycy byli pierwszą linią obrony Brytanii w starciu z Cesarstwem Rzymskim – bronili drogi na północ przed wszelkimi potencjalnymi najeźdźcami. Choć ich prawdziwe pochodzenie jest przedmiotem sporów, uważani są za potomków plemion Piktów i tych, którzy uciekali przed Rzymianami w trakcie ich ofensywy w Brytanii. Kaledończycy zamieszkiwali szereg ufortyfikowanych wzgórz i terenów rolniczych w szkockich górach.
Niestety, większość źródeł historycznych na temat Kaledończyków wywodzi się z Rzymu, co oczywiście wpływało na ich bezstronność. Przykładowo, Tacyt nie używa takich terminów jak "król" w odniesieniu do wodza kaledońskiego, Calgacusa, choć może to też wynikać z jego niepewności co do wewnętrznej hierarchii Kaledończyków. Są oni po raz pierwszy wspominani przez Tacyta przy okazji opisu Bitwy pod Mons Grapius, którą przegrali po tym, jak legiony wyparły ich ze wzgórz i wydały im bitwę na otwartym terenie. Było to niezgodne z "partyzanckim" stylem walki Kaledończyków, którzy doskonale radzili sobie na terenach skalistych. Wspominając Kaledończyków, Tacyt opisuje ich też bardzo stereotypowo – jako rudych "ludzi północy" z długimi kończynami. Przypisuje im też cechy furiatów i barbarzyńców.
W kolejnych wiekach po Bitwie pod Mons Grapius, Kaledończycy pozostali prawdziwą solą w oku Cesarstwa, stale przedzierając się i plądrując Brytanię, często z dobrym skutkiem. Mimo wysiłków Cesarstwa, nie dali się zastraszyć, a i teraz stawiają czoła światu, który ogarnia mrok. Zamierzają odebrać to, co im się prawnie należy!
Piktowie
Piktowie są śmiałymi obrońcami swojej ojczyzny, która leży na dalekiej północy Wysp Brytyjskich. Rzymianie przez wiele lat starali się nad nimi zapanować – cesarze Hadrian i Antoninus postanowili nawet wybudować mury wokół ich kraju, aby kontrolować przepływ ludzi i handlu oraz bronić poddanych Cesarstwa przed dzikimi, nieustępliwymi "ludźmi północy". Ogólne skupienie się na defensywie w trakcie panowania Hadriana doprowadziło do przeświadczenia, że jego mur nie miał jedynie przeznaczenia handlowego – miał po prostu trzymać Piktów i innych Kaledończyków z dala od Brytanii.
Piktowie są tajemniczym ludem, który praktycznie nie pozostawił po sobie żadnych kronik pisanych. Wiemy jednak, że zaciekle walczyli z najeźdźcami, gdyż rzymski historyk Tacyt wielokrotnie opisywał ich opór w "Dziejach". Możliwe jest też, że "Picti" po łacinie było ogólnym terminem rzymskim, określającym wszystkie północne ludy "malowane". Chodziło o popularny celtycki zwyczaj tatuowania i malowania ciał przed bitwą.
Piktowie brali też udział w nieudanym Wielkim Spisku z lat 367-368 n.e., kiedy to najazdy barbarzyńców były skoordynowane z dezercją rzymskiego garnizonu wzdłuż Muru Hadriana. Plan niemal się powiódł i buntownicy byli o krok od przejęcia Brytanii i północnej Galii z rąk Cesarstwa. Teraz, u zarania V wieku naszej ery, Piktowie muszą odbudować stare sojusze, jeśli chcą odzyskać swój kraj. Brytania i całe Cesarstwo czekają na rozwój wydarzeń. Czyżby miał to być początek zjednoczonego celtyckiego imperium na północy? Takiego, które na dobre zerwie kajdany rzymskiego ucisku?
Rekomendowane: Intel Core i5 3.9 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 560Ti/ Radeon HD 5870 lub lepsza, 35 GB HDD, Windows 7 64-bit
Minimalne: Intel Core 2 Duo 3 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce 8800 GT/ Radeon HD 2900 XT lub lepsza, 35 GB HDD, Windows Vista 64-bit
paczki nadajemy
codziennie (pn-pt)
Dane do przelewu
Przedsiębiorstwo Handlowe "KOROB" Robert Kosiński
ul. Piotrkowska 165/169
90-447 Łódź
45 1140 2004 0000 3402 7416 3261
lub poprzez PayU
Stan: nowa
Ostatnie starcie ludzkości z nadciągającymi siłami Szarańczy
Przez krótki moment mieszkańcy Sery poznali iluzję pokoju, którym dane im było się cieszyć tylko do Dnia Wyjścia. Właśnie wtedy horda Szarańczy przybyła bez żadnego ostrzeżenia. Niezliczone rzesze żołnierzy i różnorakich istot wypełzły na powierzchnię ze swoich podziemnych korytarzy. Koalicja Narodów Zjednoczonych (Coalition of Ordered Governments – w skrócie COG) walczyła, chcąc odeprzeć zagrożenie spod ziemi. Jednak linie obrony szybko zostały zmiażdżone. Kiedy zginęły miliardy mieszkańców, ludzkość skierowała swoją broń masowej zagłady na własne miasta, aby zniszczyć wroga, który przejął nad nimi kontrolę. Teraz długa walka z mającym przewagę liczebną wrogiem dociera do ostatniego, desperacko broniącego się bastionu.
W Grze planszowej Gears of War™ 1-4 graczy wciela się w role żołnierzy COG, którzy podejmują walkę chcąc zniszczyć hordę Szarańczy. Gracze muszą działać wspólnie, aby ukończyć wymagające misje, będące kluczem do przetrwania ludzkości.
Wypróbujcie szybką i dynamiczną akcję dla 1-4 osób.
Zrealizujcie jedną z wielu misji i spróbujcie przetrwać emocjonujący tryb Hordy.
Walczcie z inteligentnymi wrogami, z których każdy zachowuje się w inny sposób. Niektórzy chowają się za osłonami, podczas gdy inni szturmują na was całkiem na ślepo.
Odtwórzcie klasyczne momenty z gier video Gears of War oraz Gears of War 2: chowajcie się za osłonami, zasypujcie swoich wrogów ostrzałem na oślep albo rozerwijcie ich na strzępy przy pomocy piły łańcuchowej zamocowanej na waszym karabinie szturmowym!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● 4 czerwone figurki COG-ów ● 28 szarych figurek Szarańczy ● 27 kart Misji ● 35 kart AI Szarańczy ● 54 karty Rozkazów ● 4 karty Postaci COG ● 10 kart Wrogów ● 38 kart Broni ● 34 karty Pomieszczeń ● 4 karty Pomocy ● 17 dwustronnych kafelków mapy ● 2 żetony drzwi ● 2 żetony zablokowania ● 23 znaczniki obrażeń/upuszczonej broni ● 8 żetonów tuneli wyjściowych/zapieczętowania ● 36 żetonów amunicji ● 12 żetonów granatów ● 1 arkusz pomocniczy misji ● 5 kości ataku ● 4 kości obrony ● 1 linijka pola widzenia ● 2 przezroczyste plastikowe podstawki ● instrukcja ●
Jak kupić więcej produktów na naszych aukcjach
i zapłacić tylko raz za przesylkę kurierską ?
1. Wszystkie produkty które chcesz kupić, przenoś po kolei do koszyka klikając na ikonę
2. Po dodaniu wszystkich produktów, przejdź do koszyka i kliknij przycisk
Uwaga! Nie klikaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej pozycji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakupy w koszyku.
Księgarnia Korob_PL POLECA
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
© 2009 Cukiernia warszawa, Cukiernia, Torty weselne, Ciastka, Torty - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates