Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office. Obudowa M.
Wyposażenie:
- karta UAI 16 – 1 szt.
- karta SLI 16 – 4 szt.
- karta E1 – 1 szt.
- karta CPU1 – 1 szt. FFC0560A
Oprogramowanie: R700/18.2
Numer seryjny: BAN 834 - pokaż numer telefonu -
33
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgmzYF.html
Centrala telefoniczna
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office. Obudowa M.
Wyposażenie:
- karta UAI 16 – 1 szt.
- karta SLI 16 – 4 szt.
- karta E1 – 1 szt.
- karta CPU1 – 1 szt. FFC0560A
Oprogramowanie: R700/18.2
Numer seryjny: BAN00834798533Email: tech-solutions@home.pl
Telefon: 600340050
PAYU
BANK BPH:
NR KONTA: 24106000760000326001952776
Realizujemy wysyłki w 48h. Wysyłka kurierem UPS lub cięższe przedmioty na paletach lub półpaletach kurierem Schenker. Towar mozna odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. Każdy wystawiony przedmiot posiadamy na stanie w magazynie. CENTRALA TELEFONICZNA ALCATEL OMNIPCX ENTERPRISE SMALLCENTARALA TELEFONICZNA FIRMY ALCATEL
MODEL OMNIPCX ENTERPRISE SMALL
3-SLOTOWA
NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH SPRZEDAJEMY KARTY I TELEFONY ALCATEL DO TYCH CENTRAL
SPRAWNA
GWARANCJA 12 MIESIĘCY
CENA BRUTTO F.VAT
Wszystkie zdjęcia na naszych aukcjach robione są przez nas i ukazują rzeczywisty, sprzedawany przedmiot.
Zabraniamy kopiowania ich bez naszej zgody.
Szablon pobrany z tej . Kliknij po więcej szablonów.
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatel
slas@slas.pl
informatyka@slas.pl
Tel. 692 476 949
(071) 398 75 25
pracujemy
od pon. do pt.
7:00 - 16:00
Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan i jej zawartość. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia , bądź zawartość przesyłki jest uszkodzona, to nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody co jest warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji .
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatel
Nie chcesz kupić
- nie licytuj !
Wystawiam faktury VAT. Podana cena jest ceną detaliczną BRUTTO.
Towar dostarczam w ciągu 24h - CAŁA POLSKA (zamówienie złożone do godziny 12.00)
GWARANCJA
Podstawowa:12 miesięcy
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatelWysyłka kurierem DPD
do 2 KG 13 zł
do 5 KG 14 zł
do 30 KG 20 zł
POBRANIE: + 6 zł
Możliwy także odbiór osobisty hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatelZa pobraniem (minimum 5 pozytywnych komentarzy)
lub
przedpłata na konto
lub
pro-forma
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatel
CENTRALA TELEFONICZNA
SIEMENS
HiPath 3750
System telekomunikacyjny SIEMENS Hipath 3750 jest systemem stojącym. Ma możliwość rozbudowy do 384 abonentów cyfrowych lub 384 abonentów analogowych. System Hipath 3700 posiada możliwość instalacji zintegrowanego systemu telefonii DECT w maksymalnej rozbudowie do 250 abonentów telefonii bezprzewodowej i 64 stacji bazowych Hipath Cordless EM. Łączna maksymalna liczba abonentów wraz z telefonami bezprzewodowymi wynosi 250. Przyłącze do sieci operatora może mieć maksymalnie 120 kanałów B ISDN lub 4 interfejsy S2 (30B+D). Zasilanie energią odbywa się przy pomocy zasilacza USV. System może zostać rozbudowany o zintegrowaną telefoniê VoIP po zakupieniu karty Hipath HG 1500 (maksymalna liczba bram wynosi 3) oraz o możliwość sieciowania z innymi centralami Hipath z wykorzystaniem VoIP (IP Trunking) z maksymalną liczbą węzłów nieprzekraczając 16 oraz 1000 abonentów. Istnieje również możliwość administrowania tym systemem poprzez protokół TCP/IP. Poprzez dostępny interfejs LAN system ma możliwość współpracy z zewnętrznymi aplikacjami (np. Call Center, aplikacje hotelowe) poprzez protokół CSTA. System oferuje wiele funkcji.
WYPOSAŻ SWOJĄ CENTRALĘ:
rozszerz możliwości i funkcjonalność wybranej centrali - ZADZWOŃ DORADZIMY !!
JESTEŚ NIEZDECYDOWANY?
NIE WIESZ JAKA KONFIGURACJA BĘDZIE NAJLEPSZA DLA CIEBIE I TWOJEJ FIRMY?
ABY:
upewnić się w swoim wyborze
lskonfigurować własną centralę
luzyskać pomoc techniczną
lomówić szczegóły transakcji
li w wielu innych nie wymienionych tu przypadkach...
U NAS KUPUJESZ LEGALNIE
ZAWSZE DOSTANIESZ PARAGON LUB FAKTURĘ VAT
lPodana cena jest ceną BRUTTO lJestem bezpośrednim importerem sprzętu teleinformatycznego
po zalicytowaniu pamiętaj aby poinformować nas o sposobie płatności oraz wysyłki
Copyright 2012 P.P.H.U SLAS
Przedmiotem sprzedaży jest
Używana w 100% sprawna z najnowszym oprogramowaniem
cyfrowa centrala telefoniczna Pure IP-PBX Panasonic KX-TDA15
Konfiguracja:
4 linie wewnętrzne analogowe,
4 linie wewnętrzne cyfrowe,
2 linie ISDN
Wyposażenie:
- KX-TDA15CE 1szt. (4 porty hybrydowe = 4 porty analogowe, 4 porty cyfrowe + 4 porty DXDP)
- KX-TDA3280
- Zasilacz
w cenie 699,- zł brutto
Najważniejsze cechy KX-TDA15:
Zarówno w technologii telekomunikacyjnej, jak i informatycznej zachodzą obecnie rewolucyjne zmiany. Hybrydowa centrala IP PBX firmy Panasonic jest potężnym narzędziem komunikacyjnym zaprojektowanym w celu wspierania biznesu w obecnej erze konwergencji sieci. Centrale KX-TDA15 i KX-TDA30 zapewniają zaawansowane rozwiązania zarządzania połączeniami i wiadomościami, wydajną i elastyczną komunikację, mobilność bezprzewodowego systemu DECT, usługi Voice-over-IP (VoIP), oraz łatwą integrację z komputerem osobistym (PC) poprzez port USB. Zgodnie z ideą firmy Panasonic produkowania urządzeń prostych w obsłudze, hybrydowe centrale IP PBX są łatwe w użytkowaniu, nawet dla osób nie mających doświadczenia z technologią IP. Centrale KX-TDA15 oraz KX-TDA30, pozwolą Ci na dotrzymanie kroku wiodącej technologii i funkcjom, które zmienią sposób komunikacji w Twojej firmie.
Satysfakcjonujący system przetwarzania głosu, który podnosi wartość Twojej firmy
Systemy przetwarzania głosu firmy Panasonic umożliwiają nagrywanie, wysyłanie i odsłuchiwanie wiadomości 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu na całym świecie i wspomagają efektywne zarządzanie połączeniami telefonicznymi oraz zaspokajają wewnętrzne potrzeby komunikacji. Z problemem niedoboru personelu łatwo sobie poradzić dzięki automatycznej sekretarce. Korzystając z technologii CTI, można też wprowadzić system ujednoliconego przekazywania wiadomości (Unified Messaging), który jest połączeniem poczty elektronicznej, faksu i poczty głosowej, co daje możliwość komunikacji multimedialnej. Możliwe jest również dopasowanie systemu do potrzeb poszczególnych klientów dzięki obsłudze wielu języków (Multilingual Service) i trasowania połączeń na podstawie identyfikacji numeru dzwoniącego. Razem z systemem poczty głosowej firmy Panasonic otrzymuje się dodatkowe funkcje dostępne tylko w urządzeniach naszej firmy: podsłuch nagrywanej wiadomości (LCR - Live Call Screening), dwukierunkowe nagrywanie (Two-Way Recording) i dwukierunkowy transfer (Two-Way Transfer).
Najwyższa wydajność obsługi połączeń
Dzięki inteligentnym funkcjom obsługi połączeń hybrydowa centrala IP PBX może być sercem wydajnego, małego centrum obsługi telefonicznej, wyjątkowo dopasowanego do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Hybrydowy system IP PBX pozwala na automatyczną dystrybucję połączeń przychodzących zgodną z indywidualnymi oczekiwaniami. W czasie, gdy pracownicy rozmawiają przez telefon, kolejne połączenia przychodzące mogą oczekiwać na zwolnienie się linii; możliwe jest odtwarzanie uprzednio nagranej wiadomości, aby upewnić osobę oczekującą, że połączenie zostanie odebrane. W momencie zawieszenia połączenia spowodowanego brakiem odpowiedzi lub gdy wszystkie linie są zajęte, możemy odtwarzać muzykę lub uprzednio nagraną reklamę, jak również przydzielić zapasowy numer wewnętrzny, na który przekierowywane będą połączenia nieodebrane przez określony czas. System zapewnia wiele sposobów dystrybucji połączeń. Skuteczne wykorzystanie jednego z nich - Równomierna Dystrybucja Połączeń (UCD - Uniform Call Distribution), Pierwszeństwa Poszukiwania (Priority Hunting) i Jednoczesnego Dzwonienia - może pomóc w efektywniejszym zarządzaniu połączeniami telefonicznymi.
Funkcje grup roboczych
Połączenie VIP (odbieranie priorytetowe)
Dystrybucja wg CLIP
Tablica połączeń oczekujących (kolejkowanie)
Funkcje pracownicze
Zalogowanie / wylogowanie
Wolny / zajęty
Funkcja "Czas na notatkę"
Funkcje zarządzającego
Monitorowanie na żywo aktywności grupy z podglądem
Analizy poprzednich połączeń
Zarządzanie pracownikami dzięki DSS
Monitorowanie statusu telefonu pracownika
Zdalne logowanie i wylogowywanie pracowników dzięki DSS
Automatyczne odbieranie połączeń przez słuchawkę nagłowną
Wyższa wydajność, większa satysfakcja klientów
Integracja z aplikacjami PC usprawnia obsługę połączeń telefonicznych i zapewnia większą funkcjonalność. Zintegrowany port USB ułatwia podłączenie cyfrowego telefonu firmy Panasonic do komputera. Oprogramowanie Telefon PC umożliwia zintegrowanie systemu telefonicznego z bazą danych, w wyniku czego otrzymuje się potężne narzędzie wspomagające zarządzanie relacjami z klientem (ang. CRM).
Identyfikacja numeru połączenia przychodzącego automatycznie pojawia się na ekranie komputera, zanim połączenie zostanie odebrane. Dzięki temu łatwiej jest zapewnić klientom wysoki standard obsługi dobrze świadczący o firmie. Skracanie czasu oczekiwania na połączenie z odpowiednią osobą przekonuje klienta o profesjonalizmie firmy, która działa wówczas wydajniej.
Możliwe jest wykorzystywanie domofonu lub kamery sieciowej (Panasonic serii KX-HCM) do monitorowania wejścia do firmy. Po naciśnięciu przez gościa dzwonka do drzwi, przedstawiający go obraz z kamery, zostanie wyświetlony na ekranie komputera, ułatwiając identyfikację.
Panasonic pomaga obniżyć koszty
Trasowanie wg najniższego kosztu (LCR - Least Cost Routing) oszczędza wydatki, wybierając najtańszą drogę łączenia. Aby zapobiec korzystaniu z telefonu przez osoby postronne, można zaprogramować numer wewnętrzny, tak aby wykonywanie połączeń wychodzących wymagało wprowadzenia hasła. Możliwe jest również ustalenie limitu czasu rozmowy. Dzięki bramce VoIP hybrydowa centrala IP PBX zamienia sygnały głosowe na pakiety IP, umożliwiając używanie technologii IP z prezentowanymi tu modelami telefonów. VoIP (Voice-over-IP) pozwala na równoczesną transmisję głosu i danych w istniejącej sieci zarządzania danymi.
Sieć głosowa obejmująca całą firmę
Hybrydowa centrala IP PBX może stanowić serce niedrogiego, prostego w obsłudze wewnątrz korporacyjnego systemu sieciowego. Wirtualna Sieć Prywatna (VPN) jest usługą oferowaną przez firmy telekomunikacyjne. Wykorzystuje ona istniejące linie telefoniczne, tak jakby były one wydzielone i prywatne. Centrale KX-TDA15 oraz KX-TDA30 obsługują zamknięte plany numeracyjne oraz funkcję translacji numerów, umożliwiając budowę własnej prywatnej sieci cyfrowej.
Obsługują one również protokół QSIG, umożliwiając łączenie ze sobą wielu odległych central, dla stworzenia rozległego, efektywnego wirtualnego systemu telefonicznego i zapewniając dostęp do zaawansowanych funkcji komunikacyjnych. Przykładowo dla użytkowników centrali Panasonic KX-TDA100 lub KX-TDA200 znajdującej się w centrali firmy, QSIG może zostać wykorzystany do komunikacji z modelami KX-TDA15 lub KX-TDA30 umieszczonymi w oddziałach. Wykorzystując sieciowy plan numeracji, możliwe jest przypisanie numeru wewnętrznego każdemu aparatowi telefonicznemu znajdującemu się w dowolnym biurze firmy i ograniczenie tym samym kosztów komunikacji między pracownikami.
Centralę można rozbudować o posiadane w ofercie karty:
UWAGA !
Możliwość dowolnego skonfigurowania centrali telefonczej i doposażenia jej stosownie do potrzeb Klienta
Gwarancja 12 miesięcy !!!
więcej na:
W ofercie posiadamy większość kart rozbudowy do central telefonicznych Panasonic i Alcatel
Jesteśmy Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic KX-NCP500, dzięki temu zapewnimy Państwu fachowy montaż i konfigurację systemu telekomunikacyjnego.
Mamy ponad 25 letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu systemów telekomunikacyjnych firmy Panasonic.
Firma Handlowo Usługowa ULTRAPHON
33-100 Tarnów
ul. gen. Józefa Bema 12
tel. 14 627 11 00, faks 14 627 11 02
biuro@ultraphon.pl
NIP PL8730201399 REGON 850027660
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatel
--- gwarancja 12 miesięcy ---
dU NAS KUPUJESZ LEGALNIE
ZAWSZE DOSTANIESZ PARAGON LUB FAKTURĘ VAT
lPodana cena jest ceną BRUTTO lJestem bezpośrednim importerem sprzętu teleinformatycznego
po zalicytowaniu pamiętaj aby poinformować nas o sposobie płatności oraz wysyłki
Copyright 2012 P.P.H.U SLAS
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatel
slas@slas.pl
informatyka@slas.pl
Tel. 692 476 949
(071) 398 75 25
pracujemy
od pon. do pt.
7:00 - 16:00
Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan i jej zawartość. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia , bądź zawartość przesyłki jest uszkodzona, to nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody co jest warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji .
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatel
Nie chcesz kupić
- nie licytuj !
Wystawiam faktury VAT. Podana cena jest ceną detaliczną BRUTTO.
Towar dostarczam w ciągu 24h - CAŁA POLSKA (zamówienie złożone do godziny 12.00)
GWARANCJA
Podstawowa:12 miesięcy
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatelWysyłka kurierem DPD
do 2 KG 13 zł
do 5 KG 14 zł
do 30 KG 20 zł
POBRANIE: + 6 zł
Możliwy także
odbiór osobisty
hipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatelZa pobraniem (minimum 5 pozytywnych komentarzy)
lub
przedpłata na konto
lub
pro-forma
ipath, hicom centrala telefoniczna, centrale telefoniczna, siemens, ericsson, alcatelModuł aplikacji OptiPoint
Optipoint application module
ARCTIC / MANGAN
Moduł aplikacji optiPoint to potężny moduł z kolorowym ekranem dotykowym (320x240 pikseli, QVGA , 4096 kolorów) i klawiaturą alfanumeryczną.
Moduł może być podłączony do innych modeli z rodziny optiPoint .
Moduł uzupełniający do aparatów systemowych 4x0 i 500.Jest rewelacyjnym połączeniem funkcjonalności i nowoczesności. Dzięki wbudowanej technologii Java pozwala na pisanie aplikacji jak dla telefonów komórkowych. Dzięki temu możemy mieć dostęp do poczty elektronicznej, stron www, baz danych dostępnych przez LDAP, systemów CRM czy indywidualnych rozwiązań napisanych przez firmowego programistę - informatyka takich jak np. podgląd dziecka przez kamerę IP umieszczoną w domu lub przedszkolu.
Wbudowana kalwiatura QWERTY umożliwia wysyłanie SMSów przez firmową bramkę GSM. Wybieranie głosowe przyspiesza kontakt kiedy nie ma czasu na wybieranie ręczne numeru. Wyświetlacz dotykowy dodatkowo upraszcza obslugę.
Moduł aplikacji optiPoint nie obsługuje SIP stąd, nie ma wsparcia na
OpenScape Voice lub
BroadSoft i
Sylantro środowiskach.
Aplikacje
Wbudowana aplikacja
"Most Wanted", aplikacje biurowe na telefony
ENB - lokalna książka telefoniczna
Wybieranie głosowe - wybieranie numeru po prostu wypowiadając nazwę
LDAP - dostęp do firmowej książki
Moduł wyświetlacza optiPoint udostępnia
następujące aplikacje i funkcje:
Książka adresowa
Możliwość dostępu do centralnej bazy
danych adresów za pomocą interfejsu LDAP.
Oznacza to, że nie ma potrzeby
dokonywania aktualizacji firmowych
numerów telefonicznych lokalne.
Kontakty
Książka adresowa mieści 640 pozycji. Dane
adresowe można pobierać z komputera PC
jako pliki rozdzielone przecinkami.
Komunikaty menu ułatwiają użytkownikowi
przeprowadzenie procesu aktualizacji.
Przeglądarka
Zintegrowana przeglądarka sieci WAP
zapewnia szybki dostęp do danych
dostępnych w trybie online w intranecie
i Internecie.
Wybieranie głosowe
Numery można wybierać za pomocą głosu
po naciśnięciu klawisza wybierania
głosowego. Aplikacja kontaktów umożliwia
zapisanie do 20 pozycji z możliwością
wybierania głosowego.
Kontrola połączeń
Alternatywna funkcja do 2/4-wierszowego
wyświetlacza telefonicznego. Udostępnia
w postaci graficznej informacje dotyczące
aktywnych połączeń, w tym numery
telefonów oraz imiona i nazwiska
rozmówców. Wyświetla funkcje, takie jak
wstrzymanie rozmowy lub połączenie
konferencyjne. Można nimi sterować przez
dotykanie odpowiedniego pola ekranu.
Lista nieodebranych połączeń
Funkcja udostępnia szybki i prosty podgląd
wszystkich typów połączeń:
Wystarczy nacisnąć jeden przycisk, aby
wyświetlić informacje dotyczące 20
ostatnich nieodebranych, wybranych,
otrzymanych i przekierowanych połączeń
wraz z nazwiskiem i imieniem rozmówcy,
numerem telefonu, datą/godziną oraz
liczbą zdarzeń. Dane te można dołączyć do
lokalnej listy kontaktów lub je usunąć.
Funkcja pomocy
Pomoc elektroniczną można wywołać za
pomocą przeglądarki sieci WAP. Jest ona
przechowywana w jednej centralnej
lokalizacji w sieci firmowej.
Dane techniczne
Obsługiwane standardy
i docelowy system
Oprócz standardu RFC3261 telefony są
zgodne z SIP. Szczegółowe informacje
dostępne są u lokalnego przedstawiciela
handlowego.
Oprócz standardowych funkcji opartych na
IETF, telefony obsługują także funkcje
współpracujące z systemem Siemens Real
Time HiPath 2000/3000/4000/ 8000
(zależnie od wersji) oraz innymi systemami
przeznaczonymi dla serwerów aplikacji
i BroadSoft BroadWorks i Sylantro.
W przypadku innych systemów docelowych
zaleca się przeprowadzenie bardziej
szczegółowych analiz (pod kątem
wdrożonych standardów) lub
odpowiednich testów
Moduł wyświetlacza optiPoint to idealne
uzupełnienie telefonów optiPoint 410/420
standard S i optiPoint 410/420 advance S.
Duży wyświetlacz dotykowy ułatwia dostęp
do informacji, wprowadzanie danych oraz
korzystania z funkcji systemu. Graficzny
interfejs użytkownika udostępnia aplikacje
służące do telefonowania i zarządzania
dziennikami oraz lokalną książkę adresową.
Moduł wyświetlacza optiPoint umożliwia
wdrożenie innych specyficznych dla danego
użytkownika aplikacji opracowanych
w środowisku Java® oraz pobieranie ich do
telefonu. Udostępniany jest zestaw Java®
SDK, który można otrzymać bezpłatnie ze
strony internetowej firmy Siemens.
Duży dotykowy, uchylny wyświetlacz
graficzny, podświetlany o rozdzielczości
240 x 320 pikseli
5 klawiszy nawigacyjnych
1 klawisz do głosowego wybierania
numerów
1 klawisz menu
Klawiatura wirtualna
12 MIESIĘCY GWARANCJI !!!
TELEFONY UŻYWANE
W BARDZO DOBRYM STANIE WIZUALNYM
PRZETESTOWANE
JESTEŚ NIEZDECYDOWANY?
NIE WIESZ JAKA KONFIGURACJA BĘDZIE NAJLEPSZA DLA CIEBIE I TWOJEJ FIRMY?
ABY:
upewnić się w swoim wyborze
lskonfigurować własną centralę
luzyskać pomoc techniczną
lomówić szczegóły transakcji
li w wielu innych nie wymienionych tu przypadkach...
U NAS KUPUJESZ LEGALNIE
ZAWSZE DOSTANIESZ PARAGON LUB FAKTURĘ VAT
lPodana cena jest ceną BRUTTO lJestem bezpośrednim importerem sprzętu teleinformatycznego
po zalicytowaniu pamiętaj aby poinformować nas o sposobie płatności oraz wysyłki
Copyright 2012 P.P.H.U SLAS
© 2009 Cukiernia warszawa, Cukiernia, Torty weselne, Ciastka, Torty - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates